Regulamin
Postanowienia ogólne
1. Sklep internetowy działający poda adresem meble4kids.pl jest prowadzony przez firmę Kids and Teens Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Ruskiej 41-42/2, 50-079 Wrocław; NIP:753-242-99-25; REGON:161446863 zwanym dalej Sprzedającym.
2. Biuro Obsługi Klienta wraz ze sklepem stacjonarnym oraz Dział Realizacji Zamówień znajdują się na ul. Usługowej 6 , 45-127 Opole.
3. Zamówienia może dokonać pełnoletnia osoba fizyczna lub firma, zwana dalej Kupującym/Klientem.
4. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż mebli i innych artykułów niemowlęcych, dziecięcych oraz młodzieżowych, zwanych dalej "Towarami". Klient reguluje zapłatę ceny za zamówiony towar w formie przelewów bankowych lub za pobraniem.
5. Kupujący dokonując zamówienia w sklepie internetowym Kids & Teens wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zamówień oraz w celach marketingowych przez firmę Kids and Teens Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Ruskiej 41-42/2, 50-079, zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr. 133, poz. 883). Dane przetwarzane są z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa określonych w ustawie. Osoby zainteresowane mają prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania, aktualizacji oraz wniesienia żądania o zaprzestanie i wykorzystywania w dowolnym momencie. Dane te nie są przekazywane osobom trzecim.
Wymogi Techniczne
Dla prawidłowego funkcjonowania sklepu potrzebne jest:
- urządzenie z dostępem do Internetu
- przeglądarka internetowa obsługująca pliki cookies
- dla złożenia zamówienia w Sklepie niezbędne jest posiadanie aktywnego konta e-mail
Składanie zamówień
1.Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem strony internetowej sklepu internetowego Kids and Teens Sp. z o.o..
Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia pocztą elektroniczną na adres e-mail podany podczas rejestracji w formularzu kontaktowym lub telefonicznie. Do czasu potwierdzenia realizacji zamówienia, podane warunki zamówienia tj. cena, czas realizacji i specyfikacji produktu mogą ulec zmianie.
2. Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się z chwilą wpływu na konto sklepu w pełnej wysokości należności za zamówiony towar. Zamówienie zostanie również przyjęte do realizacji gdy klient zdecyduje się na odbiór osobisty towaru w siedzibie firmy (w tym przypadku inną formą płatności może być gotówka przy odbiorze zamówienia).
Realizacja zamówień
1. Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności danego towaru - aktualnych stanów magazynowych, w większości meble są dostępne na stanie i są wysyłane w ciągu 3 dni roboczych od daty wpłynięcia zapłaty na konto firmowe. W przypadku odbioru osobistego towar dostępny jest do 3 dni roboczych od zamówienia.
2. Czas dostawy małych towarów do 30 kg przez firmę kurierską wynosi do 2 dni roboczych liczonych od momentu wysłania zamówionego towaru.
3. Czas dostawy wysyłek ponadgabarytowych realizowany jest przez firmy spedycyjne lub transport własny i wynosi do 3 dni roboczych od momentu wysłania zamówionego towaru.
4. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia, wybór innych dostępnych w sklepie towarów).
5. Czas dostawy towarów nie dostępnych na stanie, realizowanych na zamówienie, ustalany jest indywidualnie, najczęściej wynosi od 3 do 12 tygodni.
Koszty Wysyłki
1. Koszt wysyłki uzależniony jest od łącznej wagi, wymiarów, oraz miejsca dostawy. Przesyłki paletowe są zwykle objęte opłatą 300 PLN, w celu obliczenia kosztów przesyłki mniejszej prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny. Całe zamówienie wysyłane jest w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy.
2. Towar zamówiony w naszym sklepie możemy również dostarczyć naszym transportem w terminie, który Państwu odpowiada. Koszt takiej dostawy w każdym przypadku kalkulowany jest indywidualnie. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt z naszym zespołem.
3. Koszt transportu nie obejmuje kosztów wniesienia towaru do domu lub mieszkania, usługa wniesienia oraz ewentualnego montażu zakupionych mebli jest dodatkowo płatna i każdorazowo indywidualnie kalkulowana na życzenie klienta.
4. Odbiór osobisty w naszym salonie w Opolu przy ul. usługowej 6 jest bezpłatny. O tym, że Państwa towar jest gotowy do odbioru informujemy osobnym mailem.
Formy Płatności
- gotówka - zapłata w naszym stacjonarnym salonie w Opolu ul. Usługowa 6.
- przelew bankowy
- karty płatnicze (tylko w przypadku zakupów online)
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro
Dane do przelewu bankowego:
Kids and Teens Sp. z o.o.
ul. Ruska 41-42/2
50-079 Wrocław
Nasz bank: BNP Paribas Bank Polska S.A O. Opole
nr. konta: 90 1750 0012 0000 0000 3496 8438
Paragony i Faktury
Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon mamy również możliwość wystawienia faktury, która zgodnie z prawem może być wystawiona bez podpisu Nabywcy. Dokumenty potwierdzające zakup są wysyłane na adres e-mail podany w zamówieniu.
Oferta sklepu
Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena widoczna przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w jego ofercie, przy czym zmiana taka nie może dotyczyć towarów objętych już przyjętym zamówieniem danego Klienta. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
Zwroty towarów
1.Kids & Teens chce w jak najlepszy sposób spełnić Państwa oczekiwania względem zamówionych produktów, dlatego klientom którzy nie będą w pełni usatysfakcjonowani z zamówionych w naszym sklepie towarów, gwarantujemy możliwość ich zwrotu w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zgodnie z obowiązującym prawem Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podania przyczyny w terminie 14 dni. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nam zakupionego towaru w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu bez śladów użytkowania wraz z oryginałem paragonu. W przypadku braku oryginału paragonu zwroty nie będą przyjmowane.
2.Klienci, którzy zamierzają zwrócić towar zobowiązani są do poinformowania o tym fakcie Kids & Teens w ciągu 5 (pięciu dni) od daty otrzymania przesyłki i odesłać zakupiony towar w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania.
3. Warunkiem pomyślnego zwrotu zakupionych produktów jest w pierwszej kolejności telefoniczne lub mailowe zgłoszenie zamiaru zwrotu towaru podając nr. swojego zamówienia. Wówczas Kids & Teens wskaże adres na, który Nabywca będzie mógł odesłać zwracany towar. Kids & Teens zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zwrotu towaru gdy klient nie zgłosi telefonicznie lub mailowo takiej intencji.
4. Zwrot należności za zwrócone towary nastąpi w terminie do 14 dni od daty otrzymania zwrotu, przelewem na wskazane przez Nabywcę konto bankowe. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Koszty odesłania towaru w całości ponosi Nabywca.
Adres zwrotu mebli:
Kids and Teens Sp. z o.o.
ul. Usługowa 6
45-127 Opole
Dostawa oraz procedura reklamacyjna
1. Dostawy realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej, spedycyjnej lub własnym transportem. Uwaga! każdą paczkę należy sprawdzić w momencie odbioru !
Postępowanie w razie uszkodzeń:
- przy przesyłce kurierskiej tego samego dnia należy spisać protokół szkodowy z kurierem i wysłać mailem do naszego Biura Obsługi Klienta (w przeciwnym razie reklamacja może zostać odrzucona).
2. Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Raben, UPS oraz własnym transportem. Kurier nie ma obowiązku wniesienia paczek do mieszkania/domu. W dniu nadania paczek Klient zostaje poinformowany o przesyłce, aby mógł przygotować się na przyjęcie towaru.
3. Przy zakupie mebli Klient zobowiązany jest do zachowania kartonów, aż do momentu kiedy upewni się, że akceptuje złożony mebel.
4. Odbierając towar Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia czy paczki nie posiadają uszkodzeń powstałych podczas transportu. Kartony nie mogą być wgniecione, poszarpane lub otwarte. Nie mogą również być oklejone oryginalną taśmą firmy kurierskiej. Jeśli powstała szkoda lub zauważono brak należy spisać protokół reklamacyjny z kurierem w terminie do 3 dni od daty otrzymania przesyłki. Odpowiedni formularz posiada kurier. W protokole należy zaznaczyć, że karton zewnętrzny został uszkodzony. Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki w obecności kuriera uprawnia do zgłaszania reklamacji w postaci uszkodzenia lub braku przesyłki.
5. Jeżeli Klient nie będzie miał możliwości sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera, zobowiązany jest do jej sprawdzenia w terminie do 3 dni od daty dostarczenia. Jeśli któryś z elementów będzie posiadał ślady uszkodzenia, należy skontaktować się z kurierem i poprosić o przyjazd w celu spisania protokołu reklamacyjnego. W takiej sytuacji prosimy o zachowanie opakowania.
6. Spisany protokół reklamacyjny należy przesłać na adres: sklep@meble4kids.pl
7. Jeżeli któryś z elementów będzie uszkodzony lub nienależycie wykonany prosimy nie składać mebla tylko poinformować nasz zespół o zaistniałej sytuacji, wówczas będzie możliwa wymiana wadliwego elementu na nowy. W przypadku gdy mebel zostanie złożony z wadliwym elementem oznacza to akceptację Klienta co do jakości mebla i nie będzie możliwa wymiana wadliwego elementu na nowy.
8. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
9. Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru, jeżeli takie po stronie Kupującego wystąpią, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i uznaniu reklamacji. Warunkiem zwrotu Klientowi kosztów związanych z transportem reklamowanych towarów jest przedłożenie przez Klienta dowodu poniesienia tych kosztów. Do odsyłanych towarów należy dołączyć fakturę lub paragon.
10. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w terminie do 14 dni roboczych od daty ich wpłynięcia.
11. Towar wadliwy lub uszkodzony w transporcie zostanie wymieniony na nowy, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (np. z powodu wyczerpania zapasów). Sklep według decyzji Klienta zwróci równowartość ceny towaru lub zaoferuje inne dostępne w sklepie towary do wyboru.
12. Klient zobowiązany jest do oceny jakości mebla przed montażem. Sklep nie przewiduje możliwości zwrotu mebla skręconego.
Zastrzeżenia
1. Zakazane jest dostarczanie przez kupującego treści o charakterze bezprawnym.
2. Umowy zawierane przez Sklep internetowy zawierane są zgodnie z prawem polskim.
3. Każdorazowo składane zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
4. Wszelkie spory wynikłe z Umów sprzedaży między sklepem internetowym a Klientem będą w pierwszej kolejności rozstrzygane drogą negocjacji z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub nie byłoby satysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.
5. Sklep internetowy KIDS & TEENS występujący pod adresem zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w regulaminie.