Zwroty i reklamacje
Składanie reklamacji
Szanowni Państwo
w przypadku zwrotu, wymiany czy reklamacji prosimy w pierwszej kolejności o wysłanie do nas wiadomości email zawierającej chęć odstąpienia od umowy sprzedaży, wymiany lub reklamacji, która powinna zawierać:
1. Imię i nazwisko kupującego
2. Nazwę zwracanego produktu
3. Numer zamówienia
4. Numer konta bankowego na, który mamy dokonać zwrotu pieniędzy za zwrócony towar.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Kids and Teens Sp. z o.o.
SKLEP OPOLE
ul. Usługowa 6
45-127 Opole
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podania przyczyny w terminie 14 dni. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, napisz potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Kids and Teens Sp. z o.o.
SKLEP OPOLE
ul. Usługowa 6
45-127 Opole
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Informację z zamiarem zwrotu bądź wymiany towaru, należy przesłać do nas w terminie do pięciu dni od momentu otrzymania przesyłki.
Prosimy pamiętać , że zwrócić można tylko produkt w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu nie noszący śladów użytkowania!
Zwrot należności za odesłany towar po potrąceniu całkowitych kosztów przesyłki, nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania przez nas zwracanego towaru.
Zwrotu należności dokonamy na wskazane przez nabywcę konto bankowe. Koszty odesłania towaru w całości ponosi nabywca.
Prawo do zwrotu bądź wymiany, nie dotyczy towarów oznaczonych informacją - NA ZAMÓWIENIE!